نيوز نت

نيوز نت

ایجاد وبلاگ رایگان

سيستم نوبت دهي تلفني

اگر شما نيز داراي خدمات، شركت و كسب و كار خاصي هستيد كه نياز به ارائه نوبت به مشتريان خود را داريد بايد كم كم به فكر راه اندازي يك سيستم نوبت دهي تلفني باشيد تا اين كار به راحت ترين شكل ممكن و سريع ترين شكل انجام شود و هيچ نيازي به مراجعه حضوري به محل كار شما نباشد.

با توجه به توسعه فناوري هاي مدرن در زمينه فناوري اطلاعات، شكي نيست كه جامعه خدماتي در كشور به سيستمي نياز دارند كه نيازهاي روزانه آنها را برآورده كرده و باعث آرامش خاطر و كاهش هزينه هاي جاري شود. در اين راستا، شبكه فناوري اطلاعات با طراحي سيستم نوبت دهي تلفني مبتني بر VOIP گامي موثر در اين راستا برداشته است.

 سيستم نوبت دهي تلفني مي تواند بدون دخالت نيروي انساني به مشتريان اين مركز به صورت تلفني نوبت بدهد. اين سيستم مي تواند جمع آوري نوبت خود را به صورت خودكار انجام دهد، شما را در نظر مخاطبان بسيار ممتاز كند و در وقت و هزينه شما و مشتريان شما صرفه جويي كند.

هدف از سيستم نوبت دهي تلفني:

 اين سيستم براي افزايش رضايت مشتري، تسهيل خدمات، صرفه جويي در هزينه هاي كار و ... بسيار دقيق برنامه ريزي شده است.

از طريق اين سيستم امكان دريافت گزارشات بسيار كامل و مديريتي و امكان همگام سازي اين سيستم با ساير نرم افزارها براي اتوماسيون اداري، CRM و… در اين سيستم وجود دارد.

مشتريان سيستم نوبت دهي تلفن:

اين ماژول براي مراكز خدماتي طراحي شده است كه نياز به نوبت مشتريان در تلفن دارند. مشتريان اصلي اين سرويس نوبت دهي تلفني عبارتند از: بانك ها، مراكز درماني و آرايشي، مراكز عمومي و خدماتي و همچنين شركت ها و مراكز خصوصي شامل مطب پزشكان، سالن هاي زيبايي، خدمات خودرو و غيره.

نحوه عملكرد سيستم نوبت دهي تلفني:

روال معمول سيستم نوبت دهي تلفني اين است كه مخاطب يا مشتري شما با شماره تلفن هاي اعلام شده تماس گرفته و وارد سيستم شما مي شود. متن مورد نظر، كه قبلاً ذخيره شده است، براي او پخش مي شود. پس از انتخاب گزينه مورد نظر و وارد كردن شماره تلفن همراه خود، نوبت دريافت مي شود.

كاربرد ساده سيستم نوبت دهي تلفني:

هنگامي كه پزشك مورد نظر خود را انتخاب كرديد، وقت آن است كه شماره تلفن همراه خود را وارد كنيد. پس از وارد كردن شماره تلفن همراه توسط مشتري، مقدار مشخصي از وقت آزاد به مشتري ارائه مي شود. اگر زمان مورد نظر مشتري در اولين پيشنهاد توسط سيستم ارائه نشده باشد، ممكن است مشتري زمان ديگري را درخواست كند و اين مرحله تا رسيدن مشتري به زمان مورد نظر ادامه مي يابد. در نهايت، در صورت درخواست، جزئيات جلسه را مي توان از طريق پيامك براي مشتري ارسال كرد.

سخن پاياني

ما در اين مقاله به شما توضيح داديم كه سيستم نوبت دهي تلفني چيست و نحوه عملكرد آن به چه شكل مي باشد. همچنين در مورد هدف از ايجاد اين سيستم چيست؟ ضحبت نموديم و اينكه در ادامه به شما كاربرد هاي مختلف اين سيستم نوبت دهي تلفني را توضيح داديم.


ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۴:۰۵:۱۸ | محمد
،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

جستجوگر

آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 27
بازديد كل : 553

↑ برو بالا

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان